Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Global Business Development Manager – Architecture & Design (office furniture)
Firma: Nowy Styl miejsce pracy: Kraków
Nowy Styl Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
Global Business Development Manager – Architecture & Design (office furniture)
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: GBDM/05/21
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za promowanie rozwiązań meblowych naszej firmy poprzez budowanie, rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z przedstawicielami wiodących światowych firm architektonicznych i biur projektowych pracujących dla naszych globalnych klientów korporacyjnych.
Twój zakres obowiązków:
- pełnienie globalnej roli w strategicznym zespole HQ Global Accounts Team, pracującym dla największych międzynarodowych klientów, głównie na rynkach EMEA
- rozwijanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, obejmujące doradztwo w zakresie architektury i designu
- promowanie pełnego zakresu rozwiązań Nowego Stylu poprzez sprzedaż doradczą/konsultacyjną
- tworzenie możliwości sprzedażowych, głównie z architektami, a także poprzez współpracę w większych zespołach projektowych z project managerami, konsultantami ds. przestrzeni pracy oraz głównymi wykonawcami
- rekomendowanie produktów/rozwiązań poprzez staranną, wnikliwą analizę wymagań klienta oraz aktywne poszukiwanie rozwiązań, które spełniają, a nawet przewyższają jego oczekiwania
- współpraca z zespołami działów produkcyjnych i zarządzającymi projektami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi i wsparcia klienta
- przygotowywanie dedykowanych prezentacji i innych materiałów marketingowych, odpowiadających na potrzeby i pytania klienta
- koordynowanie zespołami wewnętrznymi oraz procesami opracowywania rozwiązań w celu dotrzymania terminów oczekiwanych przez klienta
- od czasu do czasu delegacje i organizowanie spotkań z architektami/klientami/partnerami, głównie na terenie Europy (kluczowe lokalizacje to Londyn, Madryt i inne ośrodki europejskie)
Nasze wymagania:
- posiadasz wykształcenie wyższe
- posiadasz co najmniej 2 lata doświadczenia, najlepiej w sprzedaży dla międzynarodowych organizacji lub na podobnych stanowiskach wymagających kontaktu z klientem
- posiadasz umiejętności rozwoju biznesu i efektywnej sprzedaży
- posiadasz doświadczenie w pracy z dużymi międzynarodowymi korporacjami w środowisku macierzowym
- posiadasz znakomite umiejętności komunikacyjne, płynnie posługujesz się językiem angielskim (min. poziom C1)
- potrafisz pracować samodzielnie, jak również w zespole
- jesteś zorganizowany i efektywnie zarządzasz czasem
- potrafisz pracować w sposób spokojny, logiczny i profesjonalny, także pod presją
- posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i pisemne
- potrafisz nawiązywać relacje i lubisz współpracę z klientem
- jesteś osobą dynamiczną, proaktywną i razie potrzeby szybko reagującą
- posiadasz pozytywne usposobienie i otwartość, którymi możesz zainspirować naszych klientów
- potrafisz myśleć kreatywnie i nieszablonowo
- wyrażasz swoje pomysły w sposób logiczny i przejrzysty
- czujesz się komfortowo, pracując w międzynarodowym środowisku największych światowych korporacji wspieranych przez wielu doradców, gdzie wymagane jest indywidualne podejście do klienta
- rozumiesz z czym wiąże się bycie ambasadorem marki
- jesteś gotowy do podróży, gdy będzie to potrzebne
Mile widziane:
- interesuje Cię design wnętrz (nawet hobbystycznie) lub po prostu chcesz się tym zajmować jako kolejnym ciekawym wyzwaniem na swojej drodze zawodowej
- czujesz, że masz zmysł estetyczny, który pomoże Ci w pracy z wnętrzami i meblami
Oferujemy:
- ciekawe i ambitne zadania, możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty multisport, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
- pyszną kawę codziennie i o każdej porze dnia
Praca Tarnów
Praca małopolskie
PUP Kraków
Nowy Styl
Praca Global Business Development Manager – Architecture & Design (office furniture)
Praca Nowy Sącz
Praca Kraków
Praca Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager) Kraków
Pozostałe oferty pracy w firmie Nowy Styl
Data dodania: 18-05-2021
Wyświetleń: 252
Wyświetleń: 252