Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu miejsce pracy: Olkusz
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olkusz
Ogłoszenie o naborze Nr 89516
Warunki pracy
- Praca jednozmianowa wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy.
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała - pozycja siedząca.
- Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
- Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.
- Pomieszczenie biurowe usytuowane na poziomie + 1 budynku Komisariatu.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy).
Zakres zadań
- Prowadzi elektroniczne rejestry dotyczące śledztw i dochodzeń, postępowań sprawdzających i odmów wszczęcia oraz spraw o wykroczenia, w tym odnotowuje sposób załatwienia spraw w celu zapewnia właściwej ewidencji prowadzonych czynności służbowych.
- Prowadzi depozyt dowodów rzeczowych oraz dokumentację z tym związaną, przyjmuje, ewidencjonuje i wydaje uprawnionym osobom materiały zabezpieczone do prowadzonych czynności procesowych w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dowodami rzeczowymi w jednostce.
- Kompletuje, przechowuje sprawy ostatecznie załatwione dotyczące śledztw i dochodzeń, postępowań sprawdzających i odmów wszczęcia oraz spraw o wykroczenia w celu przekazania ich do Składnicy akt Komisariatu Policji w Wolbromiu.
- Sporządza protokoły brakowania i spisy akt przekazanych do Składnicy akt w celu zgodnego z prawem postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w Policji, w tym aktualizacji ewidencji spraw pozostających w dalszej realizacji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, korzystanie z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz obsługi specjalistycznych aplikacji komputerowych.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Komunikatywność.
- Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych, w sprawie postępowania z dowodami rzeczowymi, przechowywanymi przez Policję, zasad wykonywania czynności kancelaryjnych w KWP w Krakowie i jednostkach podległych oraz dotyczących metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej.
- Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne".
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
- Umiejętność obsługi klienta.
- Budowanie pozytywnych relacji.
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Obowiązkowość.
- Sumienność i dokładność.
- Dążenie do rozwoju zawodowego.
Praca Olkusz
Praca Oświęcim
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Olkusz
Praca Inspektor
Praca Chrzanów
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu miejsce pracy: Olkusz
26-05-2023
Data dodania: 15-12-2021
Wyświetleń: 200
Wyświetleń: 200