Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu miejsce pracy: Olkusz
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olkusz
Ogłoszenie o naborze Nr 91706
Warunki pracy
- Praca jednozmianowa wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy.
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała - pozycja siedząca.
- Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
- Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.
- Pomieszczenie biurowe usytuowane na poziomie + 4 budynku Komendy.
- Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi dokumentację dotyczącą spraw poszukiwawczych: procesowych, operacyjnych, poszukiwań osób zaginionych oraz postępowań w przypadku ujawnienia osób o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok, w celu zapewnienia prawidłowości i rzetelności czynności poszukiwawczych prowadzonych przez Policję.
- Dokonuje niezwłocznej rejestracji podstaw poszukiwawczych oraz wszelkich zmian dotyczących podstaw prawnych, wyrejestrowuje poszukiwania zakończone lub odwołane, wprowadza fotografie osób poszukiwanych i zaginionych, w policyjnym systemie informatycznym, w celu bieżącej aktualizacji bazy danych i zwiększenia skuteczności realizowanych spraw poszukiwawczych.
- Analizuje dokumentację spraw poszukiwawczych, w szczególności pod kątem faktycznych podstaw prawnych, przebiegu czynności poszukiwawczych w celu ustalenia ich dotychczasowej poprawności i wytyczania dalszych kierunków postępowania.
- Współpracuje z funkcjonariuszami Wydziału Kryminalnego KPP w Olkuszu i podległych Komisariatów Policji w celu wymiany informacji oraz koordynacji działań w prowadzonych sprawach poszukiwawczych.
- Przygotowuje działania poszukiwawcze na terenie działania KPP w Olkuszu, w szczególności cykliczne akcje „Poszukiwany”, prowadzi systematyczną wymianę informacji z innymi jednostkami policji i podmiotami poza policyjnymi w celu zapewnienia skuteczności działań poszukiwawczych i wsparcia bieżącej współpracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, korzystania z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz specjalistycznych aplikacji komputerowych
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność współpracy w zespole
- Komunikatywność
- Znajomość przepisów: ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów resortowych w sprawie prowadzenia poprzez policję poszukiwań osób
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Obowiązkowość
- Sumienność i dokładność
- Myślenie analityczne
- Dążenie do rozwoju zawodowego
- Chęć dzielenia się wiedzą i zdobytym doświadczeniem
- Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne".
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Inspektor
Praca Olkusz
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Olkusz
Praca małopolskie
Praca Chrzanów
Praca Oświęcim
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu miejsce pracy: Olkusz
26-05-2023
Data dodania: 27-01-2022
Wyświetleń: 168
Wyświetleń: 168