kandydatów
Referent
Firma: Komenda Miejska Policji w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Realizacja zadań o charakterze kancelaryjnym w celu zapewnienia obiegu dokumentów w szczególności poprzez rejestrację i właściwe ewidencjonowanie oraz współprowadzeniu składnicy akt komisariatu.
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon stacjonarny i komórkowy, skaner.
Praca okresowo związana z wysiłkiem fizycznym z uwagi na przenoszenie, przesuwanie akt w składnicy akt komisariatu oraz przygotowywanie akt do wybrakowania.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
- praca w pomieszczeniu usytuowanym na I i II piętrze w części budynku nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych,
Zakres zadań
- Prowadzi w formie elektronicznej oraz papierowej dzienniki korespondencji jawnej, dziennik podawczy, ewidencję skarg i wniosków, książkę przyjęć stron w celu zapewnienia właściwej obsługi kancelaryjnej Komisariatu.
- Przyjmuje pocztę i wykonuje jej ekspedycję do jednostek Policji oraz poza nimi (prowadzi rejestr poczty resortowej, elektroniczny rejestr Poczty Specjalnej, dzienniki korespondencji do sądów, prokuratur i innych jednostek) w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
- Kompeltuje sprawy ostatecznie zakończone, archiwizuje, sporządza spisy archiwalne i protokoły brakowania w celu ewidencjonowania postępowań zakończonych w składnicy akt oraz przekazania dokumentów do archiwum KMP w Krakowie.
- Prowadzi rejestrację spraw w systemie ERSWO w celu właściwego obiegu dokumentów w Ogniwie ds. Wykroczeń
- Udziela stronom oraz pracownikom Komisariatu niezbędnych informacji ( telefonicznej, ustnej, drogą elektroniczną) w celu prawidłowego przepływu informacji.
- Realizuje sprawy związane z obsługą systemu IntraDok oraz E-Prewencja.
- Zastępuje w przypadku nieobecności inspektora ds. obsługi finansowo - administracyjnej.
- Posiada wiedzę w zakresie obowiązujących przepisów dotyczących pracy kancelaryjnej w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Zna ustawę o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 roku
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- Komunikatywność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Krakowie
Wyświetleń: 151