kandydatów
Specjalista/ka ds. wsparcia klienta z językiem włoskim
Firma: ManpowerGroup miejsce pracy: Kraków
Obowiązki:
· Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów włoskojęzycznych
· Odpowiadanie na zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat
· Edukowanie klientów w zakresie samodzielnej obsługi strony internetowej
· Budowanie pozytywnych relacji z Klientami
Oczekiwania:
· Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka włoskiego - B2/C1
· Komunikatywna znajomość języka polskiego - B2
· Gotowość do pracy zmianowej (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
· Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski zapewniające prywatność i umożliwiające swobodną komunikację z klientem bez obecności osób postronnych
· Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
Oferujemy:
· Możliwość pracy na cały etat zdalnie, z domu pracownika
· Zmianowy system pracy (8h dziennie, w przedziale między 6.00-24.00, pon-nd)
· Umowę o pracę i długofalową współpracę
· Dodatek za znajomość języka włoskiego
· Dodatek za pracę z domu (100% zdalna praca)
· 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
· Możliwości rozwoju zawodowego
· Prywatną opiekę medyczną LUX MED
· Ubezpieczenie na życie AVIVA
· Pakiety sportowe (MultiSport)
· Zniżki na produkty naszego Klienta
Oferta dotyczy pracy stałej.
Pozostałe oferty pracy w firmie ManpowerGroup
Wyświetleń: 172