kandydatów
Kierownik centrum obsługi telefonicznej
Firma: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Szkolenia i coaching zespołu obsługi klienta, dbanie o rozwój podległych pracowników w zespole, osiągnięcie zaplanowanych celów usług, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: zdolności komunikacyjne
Wymagania inne:
Umiejętności radzenia sobie z różnymi zadaniami i ustalaniem priorytetów, umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej. Elastyczne godziny pracy: rozpoczęcie pracy między godziną 8:00 a 10:00. Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym, związanym z marketingiem, promowaniem firmy, kontakt z klientem, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zespole.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 10 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wyświetleń: 90