Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Miejska Policji w Krakowie miejsce pracy: Kraków
Komenda Miejska Policji w Krakowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 119355
Warunki pracy
Realizacja zadań kancelaryjnych całej jednostki w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów, w szczególności poprzez ich rejestrację i właściwe ewidencjonowanie. Prowadzenie podręcznej składnicy akt w celu archiwizowania i osługa interesantów.
Praca administracyjno-biurowa, obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, wymuszona pozycja ciała, praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu, praca na I piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
Zakres zadań
- Skanuje i wprowadza dokumenty do systemu IntraDok, w celu właściwego ewidencjonowania i nadania im właściwego obiegu w Komisariacie Policji
- Obsługuje system "Poczta specjalna", rejestruje przesyłki poczty resortowej w celu ewidencjonowania i ekspediowania korespondencji wychodzącej i wpływającej do Komisariatu Policji,
- Prowadzi podręczną składnicę akt w celu archiwizacji spraw ostatecznie zakończonych i kompletuje je do spisów archiwalnych w celu prawidłowego funkcjonowania składnicy akt,
- Obsługuje interesantów poprzez kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy oraz fax, w celu przekazania informacji w zakresie adekwatnym do wykonywanych czynności i skierowanie do odpowiedniego referenta sprawy,
- Sporządza dokumentację dotyczącą spraw kadrowych pracowników Policji (wniosków personalnych, arkuszy ocen, kart opisu stanowiska pracy, zakresów obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności),
- Koordynuje zadania kancelaryjne dotyczące obsługi głównego sekretariatu Komisariatu Policji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera,
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. nr 14 poz.67 z późn. zm),
- Samodzielność, komunikatywność, dokładność, rzetelność,
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Kraków
Praca Nowy Sącz
Praca Kraków
Praca Tarnów
Praca Specjalista ds. Administracyjnych
Praca małopolskie
Praca Inspektor
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji w Krakowie
Data dodania: 18-04-2023
Wyświetleń: 105
Wyświetleń: 105