Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu miejsce pracy: Olkusz
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olkusz
Ogłoszenie o naborze Nr 121460
Warunki pracy
- Praca jednozmianowa wykonywana w podstawowym systemie czasu pracy.
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, w wymuszonej pozycji ciała - pozycja siedząca.
- Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.
- Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych (telefon, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka).
- Pomieszczenie biurowe usytuowane na poziomie + 3 budynku Komendy.
- Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, m.in. wyposażony w windę wewnętrzną.
Zakres zadań
- Kompletuje, przygotowuje do archiwizacji dokumentację ostatecznie załatwioną, sprawdza zgodność dokumentacji ze stanem faktycznym.
- Sporządza protokoły brakowania i spisy akt przekazanych do Składnicy akt oraz odnotowuje fakt archiwizacji w stosownych rejestrach i spisach spraw.
- Prowadzi rejestrację czasu pracy policjantów Wydziału Kryminalnego poprzez wprowadzanie do bazy SWOP informacji o czasie służby, godzinach nadliczbowych i urlopach policjantów.
- Prowadzi Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo-Śledczych oraz Elektroniczny Rejestr Postępowań Sprawdzających, przesyła korespondencję dotyczącą prowadzonych postępowań, odnotowuje sposób załatwienia spraw.
- Wprowadza do systemu informatycznego dokumenty rejestracyjne i inne druki w zależności od potrzeb postępowania, a także informacje o wyrokach sądowych po rozstrzygnięciu sprawy, z zachowaniem terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, korzystania z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz aplikacji komputerowych
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Umiejętność współpracy
- Komunikatywność
- Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, zasad wykonywania czynności kancelaryjnych w KWP w Krakowie i jednostkach podległych, przepisów dotyczących metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji oraz regulujących przetwarzanie danych w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej i archiwizacyjnej
- Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- Umiejętność obsługi klienta
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Obowiązkowość
- Sumienność i dokładność
- Dążenie do rozwoju zawodowego
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Oświęcim
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Olkusz
Praca Inspektor
Praca Chrzanów
Praca Olkusz
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Data dodania: 26-05-2023
Wyświetleń: 108
Wyświetleń: 108